Sanoma Oyj, puhelinmyyjä
+358 40 1275855
Sanoma, puhelinmyyjä
Onko sinulla kokemusta tämän numeron kanssa?
Vinkkejä artikkeleihin
Puhelinmyyntiin muutoksia – Soiton jälkeen...
Kuluttaja-asiamies ohjeistaa puhelinmyyntiä harjoittavia yrityksiä kirjallisesta vahvistusmenettelystä. Se tuli voimaan tämän vuoden alusta lähtien. Se tarkoittaa, että myyntipuhelun jälkeen myyjän on erikseen lähetettävä kuluttajalle kirjallinen tarjous.
Kuluttajasuojalaki uudistuu – Merkittävä...
Puhelinmyyntiin otetaan vuoden alussa käyttöön kirjallinen vahvistus sopimuksesta, joka on tehty puhelimitse. Käytännössä kirjallinen vahvistus tarkoittaa, että myyjän on lähetettävä puhelinmyynnin jälkeen kuluttajalle kirjallinen tarjous, jonka kuluttaja hyväksyy kirjallisesti.
Sinua saattaa kiinnostaa
Call Insider -palveluun rekisteröitymisen edut
Rekisteröityminen Call Insider -palveluun on maksutonta. Tilin luominen tuo sinulle seuraavia etuja:
- Vähemmän mainoksia.
- Voit selata, muokata ja poistaa kirjoittamiasi arvosteluja.
- Voit asettaa ilmoitusten lähettämisen, kun joku vastaa kommenttiisi.
- Kommentteja lisätessä sinun ei enää tarvitse täyttää reCaptchaa (suoja roskapostirobotteja vastaan).
- Voit lisätä useampia kommentteja yhdessä päivässä.
- Helpompi ilmoittaminen sopimattomista kommenteista.
Kommenttini on kadonnut foorumilta tai oli muokattu, miksi?
Muokkaamme ja poistamme kommentit seuraavista syistä:
- Saamme informaatiota siitä, että kommentti sisältää rikkomuksen merkkejä ja tämä käytös voidaan arvioida yleisen tietoisuuden perusteella.
- Saamme tiedon siitä, että kyseinen kommentti sisältää henkilötietoja tietosuojalain (GDPR) mukaisesti.
- Saamme informaatiota siitä, että kommentti on rahvaanomainen tai hajottava.
- Vastaanotamme poliisin pyynnön kommentin poistamiseen.
- Vastaanotamme tuomioistuimen päätöksen kommentin poistamisesta.
Miten ilmoitan epämiellyttävää kommenttia?
Jokaisella käyttäjällä on mahdollisuus välittömästi poistaa kaikki kommentit, kunnes valvojat ovat käsitelleet sitä. Riittää kun näpäytät kommentin vieressä sijaitsevassa valikossa olevaa Poista-painiketta. Käyttäjä ohjataan lyhyeen lomakkeeseen, jossa voi kuvailla, miksi kommentti tuntuu epäilyttävältä. Pyynnön käsittely kestää yleensä noin viikon. Käyttäjälle lähetetään sen jälkeen ilmoitus siitä, miten moderaattorit ovat käsitelleet kyseistä kommenttia.
Kommentit