Kuluttajansuojalaki muuttuu: Vain kirjallinen...
Kirjallinen tarjous on lähetettävä vasta puhelun jälkeen, ei sen aikana. KKV:n mukaan muutos suojaa erityisesti haavoittuvassa asemassa olevia kuluttajia.
Napsauta alla olevaa painiketta siirtyäksesi vahvistetun profiilin luomislomakkeeseen (puhelinnumeron omistajan määrittämiseen).
Kirjallinen tarjous on lähetettävä vasta puhelun jälkeen, ei sen aikana. KKV:n mukaan muutos suojaa erityisesti haavoittuvassa asemassa olevia kuluttajia.
Puhelimitse tapahtuva viestintä on vuorovaikutusmarkkinointia. Kiireisessä liike-elämässä puhelinviestinnän merkitys korostuu. On laskettu, että jopa kahdeksan asiakasta kymmenestä hoitaa asioitaan yrityksiin puhelimitse. Ei ole siis yhdentekevää, millä tavalla puhelinta käytetään ja kuinka puhelimessa...
Muokkaamme ja poistamme kommentit seuraavista syistä:
Jokaisella käyttäjällä on mahdollisuus välittömästi poistaa kaikki kommentit, kunnes valvojat ovat käsitelleet sitä. Riittää kun näpäytät kommentin vieressä sijaitsevassa valikossa olevaa Poista-painiketta. Käyttäjä ohjataan lyhyeen lomakkeeseen, jossa voi kuvailla, miksi kommentti tuntuu epäilyttävältä. Pyynnön käsittely kestää yleensä noin viikon. Käyttäjälle lähetetään sen jälkeen ilmoitus siitä, miten moderaattorit ovat käsitelleet kyseistä kommenttia.
Googlella ja muilla hakukoneilla (Bing, Yandex, …) on omat muistit, eivätkä ne siksi näytä aina 100% todellisuutta vastaavaa otetta kyseiseltä verkkosivulta. Saattaa kestää jonkun aikaa, ennen kuin hakukone indeksoi sivun sisällön uudelleen ja näyttää asianmukaisen otteen sivulta. Yleensä kyse on viikoista, poikkeuksellisesti se voi kestää kuukausiakin.
Onko sinulla kokemusta tämän numeron kanssa?